موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 20 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 19 |
فارسی 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 5 |
الف 5 |
-
1.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2023, Volume 42 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 147 تا 169 )
کلیدواژه ها:Motivationmotivational factorsMultilingualismComplex Dynamic Systems TheoryChanges in motivation
-
2.
نویسنده : Nizigama، Elvis ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2023, Volume 8 - Number 2 (17 صفحه - از 30 تا 46 )
کلیدواژه ها:L2 motivation, L2 motivational selfsystem, school grade, simultaneous multiple language learningL2 motivationalself-systemschool gradesimultaneous multiple language learningL2 Motivation
-
3.
نویسنده : Ntakarutimana، Juvénal ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجله:Journal of Foreign Language Teaching and Translation Studies»Winter 2023, Volume 8 - Number 1 (40 صفحه - از 1 تا 40 )
کلیدواژه ها:EFL learnersthird language acquisitionPsychological MultilingualismLinguistic Proximity ModelTemporal Category
-
4.
نویسنده : Shahidzade، Farangis ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 184 تا 198 )
کلیدواژه ها:native literatureLanguage InvestmentPersian Short storyReader Identity Construction
-
5.
نویسنده مسئول : Khezri، Fatemeh ؛ نویسنده : Jabbari، Ali Akbar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Jamshidi، Fatemeh ؛
مجله:Language Horizons»Autumn 2022, Volume 6 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 65 تا 85 )
کلیدواژه ها:transferthird language acquisitionMultilingualismCross-linguistic influencelanguage of contact instruction
-
6.
نویسنده : Samane Saddat، HosseiniZade ؛ Jabbari، Ali Akbar ؛ Rezai، Mohammad Javad ؛ نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2022, Volume 14 - Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:Implicit theoriesoral corrective feedbackLearners’ beliefscorrective feedback preferenceslanguage mindset
-
7.
نویسنده : Hoominian Sharifabad، Zohreh ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Yazdanimoghaddam، Massood Null ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2021-Volume 8, Nuber 3 رتبه الف/ISC (31 صفحه - از 93 تا 123 )
کلیدواژه ها:Intercultural Communicative Competencepre-service teachersmentor teachers
-
8.
نویسنده : Erfanrad، Saeedeh ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2020, Volume 7 - Number 1 رتبه الف/ISC (34 صفحه - از 45 تا 78 )
کلیدواژه ها:Constructivismsociocultural theorycognitive grammarGal’perinGuided Discovery Learning
-
9.
نویسنده مسئول : Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده : Barzegar Rahatloo، Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2018, Volume 10 - Issue 1 ISC (32 صفحه - از 29 تا 60 )
کلیدواژه ها:ELFLanguage Attitudeglobalized worldTeacher Trainees
-
10.
نویسنده : Hesami، Zahra ؛ Mazdayasna، Golnar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2018, Volume 21 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 67 تا 100 )
کلیدواژه ها:Teacher Language AwarenessExperienced TeachersPedagogical PracticeProcedural dimensionNovice EFL teachers