-
1.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
2.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ سرکیسیان، آلفرد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1384 - شماره 9 ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:پایانیکیفیت تحقیقمعیار کیفیتتحقیق کیفیرواییکیفیتاطلاعاتمعیارهای کیفیتتجزیه و تحلیل