کلیدواژه اندازهگیری کیفیت خدمات / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 27 تا 52 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
2.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ رستمی، نفیسه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:اندازهگیری کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریانتظارات مشتری
-
3.
نویسنده : سبحانی فرد، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدمات مشتریانروش تحلیل IPAمشتریانکیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتبهبودشاخصمشتریان بانکیکیفیت خدمات بانکی
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
5.
نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ وارث، سید حامد ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»تابستان 1386 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (1 صفحه - از 125 تا 125 )
کلیدواژه ها:ایراندانشگاه تهرانکیفیت خدماتاندازه گیریاندازهگیری کیفیت خدماتمدل شکاف کیفیت خدماتمدلسنجشSERVPERFدانشجویان
-
6.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
7.
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ اسفندیاری، شهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز 1382 - شماره 2 ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:آموزشایراناندازهگیری کیفیت خدماتکیفیتمدیریت خدماتسروکوالمشتریمشتریانکیفیت خدماتخدمات
-
8.
نویسنده : مقبل باعرض، عباس ؛ محمدی، علی ؛
مجله:علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز»بهار 1382 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیتانتظاراتخدمتخدمات درمانیالگوی شکافهاسروکوال 1کیفیت خدمتخدماتبیماراناندازهگیری کیفیت خدماتکارکنانبخش خدمات درمانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)