کلیدواژه بهبود کیفیت خدمات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کاکائی، حمید ؛ نورعلی آهاری، طیبه ؛ زندی، فاطمه ؛ دامن کشیده، مرجان ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (12 صفحه - از 935 تا 946 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتبهبود کیفیت خدماتشرکت دانشبنیانفنی
-
2.
نویسنده : دردخوار، مریم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتارتباطاتبهبود کیفیت خدماتالگوی سروکوالبهبود عملکرد بانکهافناوری اطلاعات و ارتباطات
-
3.
نویسنده مسئول : دهقانی فیل ابادی، علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1397 - شماره 12 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتروش دلفیحمل و نقل عمومیاستدلال کیفیمرتبه بزرگی مطلق کیفیروشبـهبهبود کیفیت خدمات
-
4.
نویسنده : Kordlar، Ali Ibrahim ؛ Mashayekhi، Bita ؛ Ziviyar، Farzad ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
5.
نویسنده : Syedjavadein، Syed Reza ؛ Shahhoseini، Mohammad Ali ؛
مجله:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
6.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بررسی های حسابداری و حسابرسی 2 |
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
نشریه پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)