-
1.
نویسنده مسئول : عباسی، حسین ؛ نویسنده : ذوالقدر نسب، محسن ؛ کرمی، زهره ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1404 - شماره 36 رتبه: علمی-ترویجی (45 صفحه - از 4 تا 48 )
کلیدواژه ها:ارزیابیبرنامه درسیآموزش ابتداییالگوی مطلوبمهارت آموزان ماده 28
-
2.
نویسنده مسئول : کرمی، زهره ؛ نویسنده : یوسف زاده، محمدرضا ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1402 - شماره 28 رتبه: علمی-ترویجی (18 صفحه - از 51 تا 68 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیسیستمهای پیچیدهنظریه پیچیدگیدلالتها
-
3.
نویسنده مسئول : پاک نهاد، محمد ؛ نویسنده : کرمی، زهره ؛ مرادی، امیر ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»پاییز 1401 - شماره 25 رتبه: علمی-ترویجی (21 صفحه - از 55 تا 75 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیادبیات فارسیآموزش زبان فارسینرمافزار پردهنگارپردهنگار
-
4.
نویسنده : معروفی، یحیی ؛ کرمی، زهره ؛
مجله:پژوهش های تربيتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 30 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (17 صفحه - از 121 تا 137 )
کلیدواژه ها:دانش آموزان دبیرستانسبک های یادگیری کلبهدایت تحصیلیسبک یادگیریدانشآموزاندبیرستانسـبک هـای یـادگیری
-
5.
اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی
مقالهنویسنده مسئول : کرمی، میثم ؛ نویسنده : کرمی، زهره ؛
مجله:توسعه حرفه ای معلم»زمستان 1402 - شماره 30 رتبه: علمی-ترویجی (22 صفحه - از 28 تا 49 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیعلوم تجربیپیچیدگی شناختیمدل تدریسعمق دانش