-
1.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ فنودی، سعیده ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 115 تا 128 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوآلخدماتبيمارستانارزش ايجادشده مشتری
-
2.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ ملک زاده، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1391 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیرهبریراهبردشرکت های کوچک و متوسطﻣﺪﻳﺮﻳﺖ داﻧﺶموفقيت
-
3.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ کاظمی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1383 - شماره 5 و 6 ISC (10 صفحه - از 151 تا 160 )
کلیدواژه ها:مدیریتمنطق صوریمنطق علمیکاربردی منطقمهندسی صنایعمنطقفازیانسان
-
4.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ فنودی، سعیده ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1388 - شماره 21 ISC (8 صفحه - از 66 تا 73 )
کلیدواژه ها:رگرسیونرضایت خاصرضایت کلی بیمارانکیفیت خدمات بیمارستانیآزمون علامتبیمارانرضایتبیمارستانکارکنانمشتری