-
1.
نویسنده مسئول : پادروند، حافظ ؛ نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ عالی پور، کبری ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 242 تا 258 )
کلیدواژه ها:دانشآموزان پسراختلال ریاضیاهمالکاری تحصیلیخودتنظیمی تحصیلییادگیری معکوسخودتنظیمیدانشآموزانپژوهشآزمونآموزش
-
2.
نویسنده مسئول : پادروند، حافظ ؛ نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ صفاری، قاسم ؛ باوزین، فاطمه ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 29 تا 43 )
کلیدواژه ها:کنکورمثبتاندیشیخوشبینی تحصیلیهیجانهای تحصیلیهیجانهای تحصیلیآموزش مثبتاندیشیپژوهشخوشبینیدانشآموزان
-
3.
نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ زندکریمی، مریم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:اعتماد سازمانیتسهیم دانشارتباط سازمانی
-
4.
نویسنده : مرآتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
مجله:خانواده و پژوهش»زمستان 1400 - شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانپیوند با مدرسهسبکهای هویتشفقت به خودجو خانواده
-
5.
نویسنده : قدم پور، عزت اله ؛ صادقی، مسعود ؛ یوسف وند، مهدی ؛ ملکی، سبحان ؛ رجبی، هومن ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1397- شماره 75 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 123 تا 141 )
کلیدواژه ها:پیشسازماندهندهروشهای تدریسسکوسازیتابآوری تحصیلی
-
6.
نویسنده : امیریان، لیلا ؛ عباسی، دکتر محمد ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجله:تعلیم و تربیت»پاییز 1402 - شماره 155 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 205 تا 221 )
کلیدواژه ها:رفتارهای پرخطرقلدریتنظیم شناختی هیجانآداب گریزی تحصیلی
-
7.
نویسنده : یوسف وند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ نویسنده مسئول : قدم پور، عزت اله ؛
مجله:تدریس پژوهی»زمستان 1397 - شماره 14 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 126 تا 143 )
کلیدواژه ها:مکان کنترلتاب آوری تحصیلیهیجانات تحصیلیپایستگیتحصیلی
-
8.
نویسنده : قدم پور، دکتر عزت اله ؛ قره ویسی، سمیرا ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛
مجله:تعلیم و تربیت»بهار 1402 - شماره 153 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 173 تا 188 )
کلیدواژه ها:دانش آموزانپیوند با مدرسهسرزندگی تحصیلیادراک از محیط کلاس درس