-
1.
بررسی ارتباط بین امنیت شغلی با رفتار شهروند سازمانی کارکنان دائمی و موقت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین
نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛ نویسنده : گلناری، مجتبی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1394 - شماره 21 (12 صفحه - از 49 تا 60 )
کلیدواژه ها:امنیت شغلیرفتار شهروندیکارکنان علوم پزشکی
-
2.
نویسنده : عبدلی، شیرین ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها:موانع محیطیموانع سازمانیبانک ملیموانع مدیریتیموانع فردیماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری
-
3.
نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛ نویسنده : طرلانی، ثریا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحه - از 65 تا 74 )
کلیدواژه ها:مفهوم دورکاردورکاریعوامل موثردستگاههای اجرایی
-
4.
نویسنده : عابدی، حسین ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 277 تا 285 )
کلیدواژه ها:موانع محیطیموانع سازمانیبانک ملیموانع مدیریتیموانع فردی موانع تکنولوژیماده 36 قانون مدیریت خدمات کشوری
-
5.
نویسنده : امام زاده، داود ؛ حمیدی، ناصر ؛ محرابی، جواد ؛ نویسنده مسئول : معمارزاده طهران، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1401 - شماره 49 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:روش بهترین – بدترینسازمان اجتماعی چابکمدیریت منابع انسانینظام اداری
-
6.
نویسنده : جواهری زاده، ناصر ؛ بازوند، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1390 - شماره 6 (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیبازخور 360 درجه
-
7.
نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛ نویسنده : بابای اهری، مهدی ؛ طاعتی، مریم ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1389 - شماره 4 (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیفرهنگ سازمانیساختار سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری
-
8.
نویسنده : شیدایی، سایه ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1397 - شماره 34 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 73 تا 80 )
کلیدواژه ها:دورکاریابعاد ساختاریابعاد رفتاریابعاد زمینهایعملکرد دورکاری
-
9.
نویسنده : صیدآبادی، محسن ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 رتبه A (دانشگاه آزاد (7 صفحه - از 61 تا 67 )
کلیدواژه ها:رضایتبانکاعتمادوفاداری مشتریپاسخگویی اجتماعی
-
10.
نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛ نویسنده : خلیلی شورینی، سیاوش ؛ خلفی، احمد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1391 - شماره 9 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:گردشگریموانع سیاسیموانع زیر بناییگردشگری در ایران