کلیدواژه بانک ملی / (51 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران
نویسنده : اکبری وند، نادر ؛ سلطا نی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : ملکیان، نازنین ؛
مجله : مطالعات جامعه شناسی » بهار 1402 - شماره 58 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها: مشتریان بانک ملی مدیریت افکار عمومی
-
2.
شناسایی و مدلسازی عوامل اثرگذار بر ارتقاء صلاحیت حرفهای مدیران آموزشی در بانک ملی ایران
نویسنده : صمدیان برزکی، عباسعلی ؛ اولادیان، معصومه ؛ نویسنده مسئول : صفری، محمود ؛
مجله : تحقیقات مدیریت آموزشی » بهار 1402- شماره 55 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 15 تا 34 )
کلیدواژه ها: مدیران آموزشی بانک ملی صلاحیت حرفهای تحلیل دیمتل
-
3.
نقش متغیرهای درون سازمانی و برون سازمانی (با تاکید بر سیاست پولی) در پیش بینی جذب سپرده مدت دار بانکی و تاثیر آن بر جامعه مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان یزد
نویسنده : میرجلیلی، سید مصطفی ؛ برزگری خانقاه، جمال ؛ نویسنده مسئول : ناظمی اردکانی، مهدی ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » آذر 1401 - شماره 25 ISC (20 صفحه - از 754 تا 773 )
کلیدواژه ها: سیاست پولی بانک ملی درون سازمانی برون سازمانی سپرده مدتدار جذب متغیر مهارت کارکنان
-
4.
بررسی عوامل موثر بر هزینه مبادله تسهیلات در قالب عقود اسلامی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)
نویسنده : حسینی، سید صفدر ؛ مافی، حسن ؛ نویسنده مسئول : فخرحسینی، سید فخرالدین ؛
مجله : اقتصاد اسلامی » پاییز 1401 - شماره 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 65 تا 98 )
کلیدواژه ها: عقود اسلامی اقتصاد هزینه مبادله بانک ملی
-
5.
طراحی مدل مدیریت ارتباط با کارکنان (در بانک ملی ایران)
نویسنده مسئول : دلوی، محمدرضا ؛ نویسنده : بیکی دمنه، زکیه ؛
مجله : مهندسی مدیریت نوین » پاییز 1401 - شماره21 رتبه B (دانشگاه آزاد (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها: کارکنان بانک ملی دادهبنیاد مدیریت ارتباط با کارکنان
-
6.
بررسی رابطه بین آموزشهای ضمن خدمت و نشاط سازمانی شعب بانک ملی استان هرمزگان
نویسنده : آشوری، مجید ؛
مجله : مطالعات مدیریت و حسابداری » پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها: آموزش ضمن خدمت بانک ملی استان هرمزگان نشاط سازمانی
-
7.
بررسی ابعاد جزایی و حقوقی سرقت از بانک ملی تهران
نویسنده مسئول : ربیعه، علیرضا ؛
مجله : قانون یار » بهار 1401، سال ششم - شماره 21 (12 صفحه - از 121 تا 132 )
کلیدواژه ها: سرقت بانک ملی صندوق های امانت بانک سارقان بانک سیستم های حفاظتی بانک
-
8.
رابطه استفاده از تکنولوژی مالی (فین تک) در رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: بانکهای ملی استان آذربایجان غربی)
نویسنده : اره کش سلماسی، محمد ؛
مجله : کنکاش مدیریت و حسابداری » بهار 1401 - شماره 4 (18 صفحه - از 158 تا 175 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتریان بانک ملی خدمات بانکداری الکترونیک فین تک بانک مشتریان فین تک ها هـا فـین خدمات بـا فین تک هـا
-
9.
مدل پارادایمی شناسایی عوامل موثر بر بهبود سرمایه اجتماعی با رویکرد مدیریت دانش به شیوه نظریه داده بنیاد
نویسنده مسئول : عاملی نجف آبادی، محمد ؛ نویسنده : صادقیان قراقیه، سعید ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » زمستان 1400 - شماره 13 (15 صفحه - از 219 تا 233 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش سرمایه اجتماعی بانک ملی شرایط علّی نظریه داده بنیاد شرایط راهبردی شرایط مداخله ای کارکنان کد
-
10.
طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب
نویسنده : میر، علی ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار » زمستان 1400 - شماره 23 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 39 تا 63 )
کلیدواژه ها: تبلیغات بازاریابی بانک ملی بانک ملت مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)