زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه)
-
نویسنده : کریمی شهابی، اسداله ؛ الوانی، سید مهدی ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : معمارزاده طهران، غلامرضا ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:بهره وریسازمان دولتیموانع بهره وری
-
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ بابازاده بائی، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : ورامینی، معصومه ؛
(8 صفحه - از 11 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهاطمینان ادراک شدهآگاهی مشتری از محصول
-
نویسنده : موتمنی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : کیانیان، فرامرز ؛
(14 صفحه - از 19 تا 32 )
کلیدواژه ها:استقرار نظام مدیریت دانشمرکز آموزشهای تخصصیتکنیک تحلیل شبکه ای فازی
-
نویسنده مسئول : رضایی، فرزین ؛ نویسنده : غیب دوست، حامد ؛
(12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهادار تهرانصنعت بانکداریعملکرد مالیویکور
-
نویسنده : ملکی، زهره ؛ نویسنده مسئول : عطایی، محمد ؛
(12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:اعتماد به نفسعدالت سازمانیریسک پذیریآموزش مهارتهای مدیریتیحضور در شبکههای ارتباطی غیررسمیمشارکت زنان در تصمیم گیریارتقای شغلی زنان
-
نویسنده : عبدلی، شیرین ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
(8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها:موانع محیطیموانع سازمانیبانک ملیموانع مدیریتیموانع فردیماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری
-
نویسنده : آزاد، دکتر ناصر ؛ نویسنده مسئول : گودرزی، آزاده ؛
(10 صفحه - از 65 تا 74 )
کلیدواژه ها:شهرترفتار مصرف کنندهحداکثر قوم مداری
-
نویسنده مسئول : ارشاد، سحر ؛ نویسنده : جریده، نازنین ؛ بدیع زاده، علی ؛
(10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریگراییرضایت و وفاداری مشتریخدمتگراییفروشگاه هایپراستار
-
نویسنده : دیانت نژاد، نسرین ؛ نویسنده مسئول : ایرج پور، علیرضا ؛
(8 صفحه - از 85 تا 92 )
کلیدواژه ها:تفکر استراتژیکنوآوری سازمانیمدل جین لیدتکا
-
نویسنده : رضایی، رسول ؛ نویسنده مسئول : قراخانی، داود ؛
(12 صفحه - از 93 تا 104 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشعملکرد سازمانیچابکی سازمانیامور مالیاتی
-
نویسنده : دارائی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : موحدی، محمدمهدی ؛
(10 صفحه - از 105 تا 114 )
کلیدواژه ها:استراتژی های نگهداری و تعمیراتتحلیل فرآیند سلسله مراتبی فازینگهداری وتعمیراتبویلر فایرتیوب
-
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حجازی نیا، رویا ؛
(8 صفحه - از 115 تا 122 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اول
-
نویسنده مسئول : قیاس زاده، بهمن ؛ نویسنده : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریهوش رقابتیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیک
-
نویسنده : زندحسامی، حسام ؛ نویسنده مسئول : تاریان درونکلا، اعظم ؛
(14 صفحه - از 139 تا 152 )
کلیدواژه ها:فرایند مدیریت دانشنوآوری سازمانیبکارگیری دانشتوزیع و تسهیم دانشگردآوری دانش
-
نویسنده : محمدزاده، امیر ؛ نویسنده مسئول : کریم خانی، پریسا ؛
(10 صفحه - از 153 تا 162 )
کلیدواژه ها:مدل VARعلیت گرنجرشاخص صنعتحوزه فرکانسشاخص مالیشاخص کل قیمت سهامتولید ناخالص داخلی
-
نویسنده : فروغی، زهرا ؛ سلطانی، ایرج ؛ نویسنده مسئول : خانی، ناصر ؛
(16 صفحه - از 163 تا 178 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیران عملیاتیهوش رقابتیهوش تجاریهوش استراتژیکتیمهای خودگردان
-
نویسنده : سفیدگران، سعید ؛ نویسنده مسئول : حاله، حسن ؛
(12 صفحه - از 179 تا 190 )
کلیدواژه ها:ریسک اعتباریرتبهبندی اعتباریPROMETHEEANPمدل اعتبارسنجی 5C
-
نویسنده مسئول : آرمان، مانی ؛ نویسنده : جاویدفر، محبت ؛
(11 صفحه - از 191 تا 201 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
نویسنده مسئول : یزدان پناه، احمدعلی ؛ نویسنده : پیرعلائی، نسیم ؛
(8 صفحه - از 203 تا 210 )
کلیدواژه ها:عملکرد کارکنانهوش رقابتیمولفههای هوش رقابتیبرنامه ریزی توسعه منابع انسانی
-
نویسنده مسئول : شاهبندرزاده، حمید ؛ نویسنده : کبگانی، محمد حسین ؛
(10 صفحه - از 211 تا 220 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداریمدلسازی ریاضینشان تجاریغیر خطی
-
نویسنده مسئول : شیسی، غلامرضا ؛ نویسنده : خوش سیما، رضا ؛ غفاری فرد، محمد ؛
(8 صفحه - از 221 تا 228 )
کلیدواژه ها:انعطاف پذیریخوشبینیاعتماد سازمانیامیدواریسرمایه روان شناختیخودکارآمدی اعتماد به نفس
-
نویسنده : عابدینی، هاجر ؛ نویسنده مسئول : گلشن، ابراهیم ؛
(8 صفحه - از 229 تا 236 )
کلیدواژه ها:مشارکتنظام پیشنهاداتآموزش وپرورشعوامل ساختاری نظام پیشنهاداتعوامل رفتاری نظام پیشنهادات
-
نویسنده مسئول : میرمحمدی، سیدکاظم ؛ نویسنده : حسینی، سیدمهدی ؛
(10 صفحه - از 237 تا 246 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیسکوت سازمانینگرش مدیران عالیرفتار سکوت کارکنان
-
نویسنده : قهرمانی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : تقوایی، لیلا ؛
(14 صفحه - از 247 تا 260 )
کلیدواژه ها:الگوی تعالی سازمانیبنیاد اروپایی مدیریت کیفیت(EFQM)دانشگاه علمی و کاربردی استان گیلان