-
1.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها:تجربه برندخونسردی برندتعامل مشتری با برندنیت بازدید مجددنیت توصیه به دیگران
-
2.
ناقد : پاداش، حمید ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ خداپناه، بهمن ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آذر 1397 - شماره 61 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 93 تا 107 )
کلیدواژه ها:ایراناقتصاد مقاومتیفضای کسب وکار
-
3.
نویسنده : زارعی، قاسم ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ محمودیپاچال، زینب ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1397 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 161 تا 185 )
کلیدواژه ها:ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محورمقصد گردشگری سرعینهمبستگی همهجانبهگردشگرانمقصدهمبستگیارزش ویژهتصویرارزش ادراکشدهکیفیت ادراکشده
-
4.
نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 25 تا 47 )
کلیدواژه ها:کنش متقابل اجتماعینوع دوستیاشتراکگذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه اجتماعیدانش اخبار جعلیتابآوری مصرفکننده