-
1.
نویسنده : اسماعیلپور، مجید ؛ حمیدیان پور، فخریه ؛ محمدی، زهرا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 181 تا 198 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازاربازارمحوریاثربخشی بازاریابیقابلیت بازاریابیکارآفرینیمحوری
-
2.
نویسنده : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا