-
1.
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 54 تا 87 )
کلیدواژه ها:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
-
2.
نویسنده : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (22 صفحه - از 119 تا 140 )