زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21
-
نویسنده : گوهرجو، الهام ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
(14 صفحه - از 1 تا 14 )
-
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
نویسنده : نایب زاده، شهناز ؛ شهبازی، پروانه ؛
(12 صفحه - از 15 تا 26 )
-
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابی، فاطمه ؛
(16 صفحه - از 27 تا 42 )
-
نویسنده : عبدالوند، محمد علی ؛ ناظمی، جمشید ؛ مومنی، حسین علی ؛
(20 صفحه - از 43 تا 62 )
-
نویسنده : فراهانی، حسن ؛ شعبانی، رضا ؛ غفاری، هادی ؛
(16 صفحه - از 63 تا 78 )
-
نویسنده : شهرام فقیهی، علی ؛ بریم نژاد، ولی ؛
(22 صفحه - از 79 تا 100 )
-
نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ سایه میری، کورش ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
(18 صفحه - از 101 تا 118 )
-
نویسنده : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )