-
1.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 رتبه د (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
2.
کاربرد های شبکه های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بندی مشتریان بانک کشاورزی)
نویسنده : حسن قلی پور، طهمورث ؛ میری، سیدمهدی ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 249 تا 262 )
کلیدواژه ها:مدیریتبازاریابیشبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایروش واردتقسیم بازارتحلیل تمایزات