موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 33 |
اقتصاد 5 |
میان رشته ای 2 |
حسابداری 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 43 |
-
1.
تحلیل کتاب سنجی و مرور ادبیات بازاریابی خیرخواهانه
نویسنده : زندی نسب، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : كيماسي، مسعود ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 145 تا 171 )
کلیدواژه ها: تحلیل شبکه بازاریابی خیرخواهانه تحلیل کتاب سنجی
-
2.
چشمانداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متقی، ابراهیم ؛ وکیلزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛
مجله : سیاستگذاری عمومی » تابستان 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 134 تا 146 )
کلیدواژه ها: ایران انتخابات مرور نظاممند بازاریابی سیاسی مکتب ابزارمحوری
-
3.
تحلیل نوع شناسی اثرات آرایههای ادبی در تبلیغات چاپی بر ادراک مخاطبان
نویسنده : اسدزاده، وحیده ؛ کیماسی، مسعود ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (18 صفحه - از 2471 تا 2488 )
کلیدواژه ها: آرایههای ادبی ادراک بلاغت کلامی پاسخ عاطفی پاسخ شناختی
-
4.
شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی
نویسنده : شاه حسینی، محمدعلی ؛ کیماسی، مسعود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : حقیقی خواه، مریم ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 199 تا 227 )
کلیدواژه ها: بانکداری الگوی همکاری فینتک
-
5.
توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فینتکها با استفاده از رویکرد مرور نظاممند
نویسنده : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات مرور نظاممند سنجش کیفیت خدمات فینتک
-
6.
طراحی مدلی برای فعالسازی برند داخلی در سازمانهای خدماتی از منظر فعالیتهای مدیریت منابع انسانی برندمحور (مطالعه موردی بانک ملت)
نویسنده مسئول : جمالی، شهرام ؛ نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجله : چشم انداز مدیریت دولتی » بهار 1401 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها: مدیریت برند فعالسازی برند فعالسازی داخلی برند جوهره برند
-
7.
مدل ارزیابی کاربردپذیری اینترنتبانک کاربر-محور
نویسنده : شیبانی، آزاد ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 414 تا 437 )
کلیدواژه ها: کاربردپذیری اینترنتبانک طراحی کاربر-محور ارزیابی کاربردپذیری
-
8.
طراحی چارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال (نمونهپژوهی: بانک ملت)
نویسنده : طجرلو، علیرضا ؛ دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : انصاری، منوچهر ؛
مجله : مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) » زمستان 1400 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 559 تا 579 )
کلیدواژه ها: محصول جدید توسعه محصول بانک ملت بانکداری دیجیتال محصول دیجیتال
-
9.
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی
نویسنده : شیبانی، ازاد ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله : مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند » تابستان 1400 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم (42 صفحه - از 115 تا 156 )
کلیدواژه ها: طراحی کاربر-محور طراحی کاربردپذیر وبسایت بانکداری اینترنتی کاربردپذیری
-
10.
ماهیتشناسی بازاریابی رابطهای سیاسی: مرور نظاممند
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متّقی، ابراهیم ؛
مجله : اندیشه مدیریت راهبردی » بهار و تابستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 175 تا 210 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطهای بازاریابی سیاسی بازیگران سیاسی بازاریابی رابطهای سیاسی مرور نظاممند ادبیات پژوهشی