کلیدواژه تقسیم بازار / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کشوری، مریم ؛ پورخلیل، ندا ؛ نویسنده : خجسته فر، مرجان ؛
مجله:دانش شناسی»تابستان 1397 - شماره 41 رتبه C (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیفارسخوزستانتحلیل خوشهایلرستانتقسیم بازاروفاداری مشتریان
-
2.
کاربرد های شبکه های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بندی مشتریان بانک کشاورزی)
نویسنده : حسن قلی پور، طهمورث ؛ میری، سیدمهدی ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 249 تا 262 )
کلیدواژه ها:مدیریتبازاریابیشبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایروش واردتقسیم بازارتحلیل تمایزات
-
3.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1387، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 167 تا 178 )
کلیدواژه ها:تقسیم بازارابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیتعیین بازار هدف و موضع یابی (STP)
-
4.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ میری، سید مهدی ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:شبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایتقسیم بازاربازارسوسیسشبکههای عصبیمشتریاناطلاعات
-
5.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ میری، سید مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1385 - شماره 52 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازارشبکههای عصبی مصنوعیمشتریتقسیم بازارتقسیماطلاعاتشبکههای عصبیمشتریانتقسیمبندی
-
6.
نویسنده : ناصحی فر، وحید ؛
مجله:توسعه مدیریت»خرداد 1381 - شماره 38 (7 صفحه - از 24 تا 30 )
کلیدواژه ها:بازارتقسیم بازارمشتریمشتریانتقسیمبندیاستراتژیبازاریابیخریداران
-
7.
نویسنده : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجله:توسعه مدیریت»مرداد 1378 - شماره 4 (3 صفحه - از 12 تا 14 )
کلیدواژه ها:بازاراستراتژیمشتریتقسیم بازارصنعتسهم بازاررقابتتولیدهزینه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)