-
1.
نویسنده : Labbaf، Azade ؛ Moinzadeh، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 201 تا 225 )
کلیدواژه ها:Identityprofessional identityQuality of teachingEFL teacher identity
-
2.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Barati، Hossein ؛ Heidari، Adeleh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 43 تا 63 )
کلیدواژه ها:etymological elaborationEnglish for Economicscontextual definitionsL1 translationimplicit instructionMetaphor
-
3.
نویسنده مسئول : Afrouz، Mahmoud ؛ نویسنده : Alkawaz، Alyaa ؛ Nejad Ansari، Dariush ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:genderexplicit pragmatic instructionmetapragmatic instructionsociopragmatic errorspragmalinguistic errorsspeech act production
-
4.
نویسنده : Shams، Nasrin ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Fall & Winter 2014 - Number 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL Classroomonline annotationsInteractive White BoardEFLComputer Assisted Language Learning
-
5.
نویسنده : Dabaghi، Azizollah ؛ Ghorbanchian، Elahe ؛ Amirian، Zahra ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Fall & Winter 2015 - Number 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:Metalinguistic Awarenessplanned form focus instructionunplanned form focus instructionzero form focus instructionParagraph Writing Developmenttransitional devicesEFLIsfahanParagraphForEllis