Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Afrouz، Mahmoud ؛ نویسنده : Alkawaz، Alyaa ؛ Nejad Ansari، Dariush ؛ Dabaghi، Azizollah ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:genderexplicit pragmatic instructionmetapragmatic instructionsociopragmatic errorspragmalinguistic errorsspeech act production
-
نویسنده مسئول : Ahmadpour Kasgari، Zahra ؛
(15 صفحه - از 18 تا 32 )
کلیدواژه ها:Writing InstructionMotivationWriting MotivationQuantum teaching method
-
نویسنده مسئول : Cheraghi، Zahra ؛ نویسنده : Omranpour، Hengameh ؛
(15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:EFL learnersGamificationMALLReceptive vocabularyflipped learning
-
نویسنده مسئول : Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده : Cheraqi، Rezvan ؛
(18 صفحه - از 48 تا 65 )
کلیدواژه ها:Working MemoryL2 writingReasoning taskdecision-making taskgraphic-writing task
-
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
(17 صفحه - از 66 تا 82 )
کلیدواژه ها:EFL contextcreative self-efficacyteacher growth mindsetteaching for creativity
-
نویسنده مسئول : Khodabandeh، Farzaneh ؛ نویسنده : Khoshsima، Houshang ؛ Abbaszadeh، Sorayya ؛
(11 صفحه - از 83 تا 93 )
کلیدواژه ها:peer scaffoldingBlended Classspeaking proficiency and traditional class
-
نویسنده : Vahdat، Sedigheh ؛ Ghasemi Adivi، Iman ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛
(19 صفحه - از 94 تا 112 )
کلیدواژه ها:Personality traitsvirtualDistance educationcovid-19SHADIranian high school English learnersVirtual/distance educationVirtual/distance education
-
نویسنده مسئول : Mohammad Hosseinpour، Rasoul ؛ نویسنده : Ghanbarpour، Fatemeh ؛
(18 صفحه - از 113 تا 130 )
کلیدواژه ها:ErrorWritingLexical TransferWord meaninglexical errorword formword use
-
نویسنده : Fathi، Sajjad ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:ReflectionTeacher EducationReflective Practiceteacher professional development
-
نویسنده مسئول : Mousapour Negari، Giti ؛ نویسنده : Zeynali، Maryam ؛
(19 صفحه - از 147 تا 165 )
کلیدواژه ها:genderscaffoldingwriting complexityAsynchronousSynchronousmultimodality
-
نویسنده : Sattarpour، Simin ؛ Ghassab Sahebkar، Raziyeh ؛ نویسنده مسئول : Pourebrahim، Fatemeh ؛
(18 صفحه - از 166 تا 183 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackImpulsivitydirect feedbackindirect feedbackreflectivity
-
نویسنده : Shahidzade، Farangis ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
(15 صفحه - از 184 تا 198 )
کلیدواژه ها:native literatureLanguage InvestmentPersian Short storyReader Identity Construction
-
نویسنده مسئول : Taherkhani، Reza ؛ نویسنده : Moradi، Reza ؛
(16 صفحه - از 199 تا 214 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionemotional intelligenceAutonomySelf-efficacyIndividual psychological factorsPersian second language learners
-
نویسنده مسئول : Vakilifard، Amir Reza ؛ نویسنده : Atashgaran، Mahmood ؛
(17 صفحه - از 215 تا 231 )
کلیدواژه ها:learningPersianlanguageStrategyteachingpronunciationLearnereligible pronunciationChinese speaking learnerArabic-speaking learners
-
نویسنده مسئول : Yarahmadi، Maliheh ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(23 صفحه - از 232 تا 254 )
کلیدواژه ها:grounded theoryadaptationIranian EFL Teachersonline instructionCovid-19 pandemic
-
نویسنده مسئول : Youhanaee، Manijeh ؛ نویسنده : Mirzaiyan، Anna ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛
(15 صفحه - از 255 تا 269 )
کلیدواژه ها:Interpretability HypothesisRelative ClauseResumptive PronounUninterpretable feature