-
1.
به کارگیری مدل شکاف کیفیت خدمات (سروکوال: Serv Qual) در مجتمع آموزشی درمانی امام خمینی (ره): 1390
مقالهنویسنده : ابو القاسم گرجی، حسن ؛ طباطبایی، سید مهدی ؛ اکبری، امین ؛ سرخوش، سمانه ؛ خراسانی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1392 - شماره 51 ISC (12 صفحه - از 7 تا 18 )
کلیدواژه ها:بیمارستانادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوال
-
2.
نویسنده : جوادی، روح الله ؛ سرخوش، سمانه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه: بین المللی (10 صفحه - از 1099 تا 1108 )
کلیدواژه ها:تفکر شناور توسعه و بهبود سیستم حسابداری