کلیدواژه ادراکات / (34 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تبیین نظریۀ عدم تطابق ذهن و عین بر اساس اصالة الوجود
نویسنده مسئول : دانش نهاد، محمد ؛ نویسنده : وکیلی، محمدحسن ؛
مجله : فلسفه » پاییز و زمستان 1400، سال چهل و نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 94 تا 110 )
کلیدواژه ها: تشکیک وجود ادراکات اصالت الوجود تطابق ذهن و خارج ریه نظ تطابق تط ابق ذهن و عین
-
2.
سنجش و ارزیابی رضایتمندی مشتریان بیمههای زندگی
نویسنده : مترجم، کیومرث ؛ نویسنده مسئول : نیاکان، لیلی ؛
مجله : پژوهشنامه بیمه » بهار 1400 - شماره 141 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 88 تا 120 )
کلیدواژه ها: ادراکات انتظارات مدل سرکوال رضایتمندی مشتری
-
3.
تحلیل دیدگاه عشایر درباره کیفیت خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نمونه مطالعه: دهستان چغاخور استان چهارمحال و بختیاری
نویسنده : عزیزپور، فرهاد ؛ محمودیان، فرزاد ؛ عزیزی، سمیه ؛
مجله : برنامه ریزی فضایی (جغرافیا) » پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 47 تا 65 )
کلیدواژه ها: ادراکات کیفیت خدمات انتظارات عشایر دهستان چغاخور صندوق بیمة اجتماعی روستاییان و عشایر
-
4.
تجزیه و تحلیل تغییر در سیاست هستهای دولت یازدهم از منظر فردگرایی تفسیری (1392-1394)
نویسنده مسئول : رسولی ثانی آبادی، الهام ؛
مجله : دانش سیاسی » بهار و تابستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها: سیاست خارجی تعامل سازنده ادراکات سیاست هسته ای توافق هسته ای فردگرایی تفسیری
-
5.
کارکردها و پیامدهای دیدگا ه علامه طباطبایی در اخلاق از منظر ادراکات اعتباری
نویسنده : ترکاشوند، علی اصغر ؛ گوهری، عباس ؛
همایش : اندیشه های فلسفی کلامی علامه طباطبایی » دوره 1؛ 1398/08/29 - 1398/08/29 (13 صفحه - از 95 تا 107 )
کلیدواژه ها: ادراکات اعتباری حسن و قبح مطلق یا نسبی گرایی اخلاقی علامه طباطبایی ادراکات
-
6.
بررسی کیفیت خدمات تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در سال تحصیلی 97- 1396
نویسنده : شتابی، هادی ؛ محمدخانی حاجی خواجه لو، بهزاد ؛ شتابی، مهدی ؛
مجله : نخبگان علوم و مهندسی » خرداد 1398 - شماره 17 (6 صفحه - از 67 تا 72 )
کلیدواژه ها: دانشگاه ادراکات کیفیت خدمات کیفیت مدل سروکوآل انتظارات
-
7.
اولویت بندی و ارتباط سنجی مولفههای بازاریابی موثر بر شکل گیری تصویر ذهنی اولیه تا تصویر ذهنی نهایی
نویسنده : محمدی، سمیرا ؛ سجادی، علی ؛ منصوری، محمد رضا ؛ طرهانی، سجاد ؛
مجله : جغرافيا و روابط انساني » بهار 1398 - شماره 4 (13 صفحه - از 236 تا 248 )
کلیدواژه ها: رضایت ادراکات تجاری سازی گردشگر تصویر مقصد شواهد فیزیکی انتظارت گردشگری مقصد بازاریابی مشتری
-
8.
الگویی برای پیشرفت معرفت فلسفی در برنامه فلسفه برای کودکان
نویسنده : هدایتی، مهرنوش ؛
مجله : رویش روان شناسی » بهمن 1397 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (52 صفحه - از 101 تا 152 )
کلیدواژه ها: ادراکات موازنه تاملی راه ﺣﻞ ﻫﺎ پیشرفت معرفتی کندوکاو فلسفی فبک فلسفه کودکان دانشآموزان دانش ادراک
-
9.
ارزیابی کیفیت خدمات و مراقبتهای بهداشتی و درمانی مصدومین و جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس از بدو مجروحیت تاکنون در شهرستان کاشان در سال ۱۳۹۶
نویسنده : سالاریان، آزیتا ؛ محمدی، حمیدرضا ؛
مجله : طب جانباز » زمستان 1397 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 16 تا 21 )
کلیدواژه ها: ادراکات کیفیت خدمات جانبازان
-
10.
بررسی تاثیر ادراکات و رضایت استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل عمومی بر وفاداری آنان (مورد مطالعه: منطقه 11 تهران)
نویسنده : دانایی، حبیب اله ؛ قاسمی، فاطمه ؛
مجله : مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری » پاییز 1397 - شماره 3 (14 صفحه - از 19 تا 32 )
کلیدواژه ها: رضایت ادراکات کیفیت خدمات وفاداری سیستم حمل و نقل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)