-
1.
نویسنده : گلرخ، علی ؛ خانلری، امیر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 381 تا 400 )
کلیدواژه ها:بانکبیمهفروش متقاطعتمایل مشتریخرید متقاطعمشتریبیمهبانکمشتریانشناسایی
-
2.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ شیرکوند، سعید ؛ گلرخ، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 867 تا 888 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیتتحلیل عاملی اکتشافیبانکبیمه