-
1.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ نیکبخت، محمدرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحه - از 70 تا 78 )
-
2.
نویسنده : تکه ئی، دکتر عبدالقادر ؛ ازهری، عصمت سادات ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحه - از 178 تا 189 )
کلیدواژه ها:رهبری مشارکتی مدیریت استعداد توانایی های کارکنان
-
3.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادقی، علی ؛ رابطی، خواجه نیاز ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1396 - شماره 2 (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:رضایت کارکنانبازار یابی داخلیتناسب فرهنگی
-
4.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ معمارزاده، غلامرضا ؛ نجف بیگی، رضا ؛
مجله:سیاست های راهبردی و کلان»تابستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:مدیریت استراتژیکسند چشماندازتحقق اهدافکنترل استراتژیککنترل انسانگرا
-
5.
نویسنده : جنبشي، فرحناز ؛ تكه ئي، عبدالقادر ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»تابستان 1399 - شماره 13 (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیمعلمانفرایند تدریسکارکنانسازمانیجو سازمانیپژوهشتعهد سازمانیمدیرانانگیزش شغلیپرسشنامه
-
6.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادقی، علی ؛ ترابی، شعبانعلی ؛ پایدار، زهرا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (18 صفحه - از 209 تا 226 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشنوآوری سازمانی و سازمان یادگیرنده
-
7.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادق، علی ؛ قائمی، فرشید ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (16 صفحه - از 193 تا 208 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریارزش ویژه برندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
8.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ صادقی، علی ؛ حسینی، سید محمد ؛ پایدار، زهرا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1396 - شماره 2 (16 صفحه - از 139 تا 154 )
کلیدواژه ها:سازگاری اجتماعیخودکارآمدیاعتیاد به اینتر نت
-
9.
نویسنده : تکه ئی، عبدالقادر ؛ امیریان، احمد ؛
مجله:تحقیقات جدید در علوم انسانی»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 17 (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتبلوغ مدیریت دانشدستگاه های اطلاعاتیمدیریت دانشکارکنان