کلیدواژه کیفیت خدمات الکترونیکی / (38 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رحمانی، نرگس ؛ خسروی فارمد، مسعود ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (13 صفحه - از 210 تا 222 )
کلیدواژه ها:امنیتسرعترابط کاربریکیفیت خدمات الکترونیکیتجربه کاربری
-
2.
نویسنده : باقری دولیسکانی، محمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (14 صفحه - از 3855 تا 3868 )
کلیدواژه ها:کارکنانسکوت سازمانیبیتفاوتی سازمانیکیفیت خدمات الکترونیکی
-
3.
نویسنده : مقیمی، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (7 صفحه - از 367 تا 373 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادوفاداریکیفیت خدمات الکترونیکی
-
4.
نویسنده : فروتنی، سامان ؛ ای احد، نورمینشاه ؛ عبدالرحمان، عزیزا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (19 صفحه - از 2125 تا 2143 )
کلیدواژه ها:وفادارﭘﻮﺭﺗﺎﻝ ﺳﻼﻣﺖ ﺗﻌﺎﻣﻠﯽﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥﺟﺬاﺑﯿﺖکاربرانکیفیت اطلاعاتخدماتجذب
-
5.
نویسنده : خانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
-
6.
نویسنده : فاضل دهکردی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : خلیلی نصر، آرش ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (24 صفحه - از 787 تا 810 )
کلیدواژه ها:شکست خدمت ادراک عدالت از بازيابي خدمتهمآفريني ارزش كیفیت خدمات الکترونیکي رضايت
-
7.
نویسنده مسئول : تقوی فرد، محمد تقی ؛ نویسنده : عرب بافرانی، الهام ؛ فرزانیان، زهره ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (18 صفحه - از 84 تا 101 )
کلیدواژه ها:رضایت مندی مشتریان حقیقیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مندکیفیت خدمات الکترونیکی
-
8.
نویسنده : ترابی کمال، محسن ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (19 صفحه - از 166 تا 184 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکیارزش ویژهی برندشعب منتخب بانککیفیت خدمات الکترونیکیبانکمشتریرضایتارزشپژوهشمشتریان
-
9.
نویسنده : صمدی، فاطمه ؛ محرابی، جواد ؛
مجله:مطالعات جامع در مدیریت شهری»بهار 1399 - شماره 1 (17 صفحه - از 67 تا 83 )
کلیدواژه ها:اجراکاراییارزش درک شدهدسترسی پذیریحریم شخصیوفاداری و E-ServQualاطلاعاتکاربرانمیزوبسایتکیفیت خدمات الکترونیکی
-
10.
نویسنده : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ نویسنده مسئول : فیروزبخت، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 237 تا 247 )
کلیدواژه ها:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)