-
1.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
-
2.
نویسنده : بردبار، غلامرضا ؛ میرزاد، نگار ؛ فرزین فر، زهره ؛
مجله:مدیریت در دانشگاه اسلامی»بهار و تابستان 1394، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 77 تا 96 )
کلیدواژه ها:دانشگاهمدیران آموزشیهوش اخلاقیویکورمدیران
-
3.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:خرید وسواسینگرش پولیمصرف کنندگان جوان