-
1.
نویسنده : آهنی، منا ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نجف بیگی، رضا ؛ افشارکاظمی، محمدعلی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1398 - شماره 116 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:حکمرانی خوبپیش بینیخوشه بندیبانک جهانیتحلیل سری زمانی
-
2.
نویسنده : زکی پور، مهدی ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : نعمتیزاده، سینا ؛
مجله:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»زمستان 1397، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:پیشبینیدادهکاویخوشهبندیعدم توازن دادهها
-
3.
ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی)
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (27 صفحه - از 85 تا 111 )
کلیدواژه ها:داده کاویخوشه بندیبخش بندیالگوهای رفتار خریدWRFMمشتریمشتریاناطلاعاتپژوهشمدل
-
4.
نویسنده : افشار کاظمی، محمدعلی ؛ پورمدرس سرچشمه، موسی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1392 - شماره 18 (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخوشهبندیتأمینکنندگانکامینزدومرحلهای
-
5.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت الله ؛
مجله:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 198 تا 223 )
کلیدواژه ها:دادهکاویخوشهبندیتجزیه وتحلیل خوشهایتشخیص مغایرتمدل WRFMمشتریمشتریاناطلاعاتمدلمدیریت ارتباط با مشتریپژوهششاخص
-
6.
نویسنده : بشردوست، امید ؛ افشار کاظمی، محمد علی ؛ نویسنده مسئول : اصغری زاده، عزت اله ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1401 - شماره 110 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 237 تا 272 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندیمدل WRFMشبکه عصبی کوهننتجزیه و تحلیل ارزش مشتریداد ه کاوی