2 نتیجه یافت شد (0.03 ثانیه)
شما وارد سیستم نشده اید.
ورود-
1.
بررسی ارتباط میان برنامه های درسی زبانی و افزایش قابلیت های هیجانی-اجتماعی زبان آموزان در چارچوب نظریه آموزش زبان کاربردی
نویسنده : قهاری، شیما ؛ پیش قدم، رضا ؛ قبانچی، ضرغام ؛ غضنفری، محمد ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » تابستان 1391 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 93 تا 115 )
کلیدواژه ها: نظریه آموزش زبان کاربردی هوش هیجانی-اجتماعی (یا توانایی های احساسی-اجتماعی) نظریه آموزش مهارت های زندگی برنامه درسی زبانی برنامه درسی زندگی-محور
-
2.
طراحی، روایابی و اعتبارسنجی شاخص سنجش هوش روایی در نوشتار
نویسنده : ضیایی، سیما ؛ قنسولی، بهزاد ؛ قبانچی، ضرغام ؛ شهریاری، حسام الدین ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1397 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 119 تا 137 )
کلیدواژه ها: ﻫــﻮش رواﯾــﯽ در ﻧﻮﺷــﺘﺎر ﺷــﺎﺧﺺ ﺳــﻨﺠﺶ ﻫــﻮش رواﯾــﯽ در ﻧﻮﺷــﺘﺎر نوشتار زبان دوم