-
1.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
3.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ احمدی، محمدمهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 79 تا 102 )
کلیدواژه ها:تعهد کارکنان نسبت به برنددانش کارکنان نسبت به برندادراک کارکنان از برند استخدامکنندهادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتریبرند استخدام کننده و رقبای آنارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنانکارکنانادراک کارکنانبرنـد