بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
(20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییعملکرد بنگاهدوگانگی بازارگراییدوگانگی نوآوری
-
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ عربعامری، سمیه ؛
(18 صفحه - از 33 تا 50 )
-
نویسنده : شاهحسینی، محمدعلی ؛ رنجبر، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛
(17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها:قابلیتهای مدیریتیقابلیت های پویاقابلیتهای عملیاتیقابلت های سازمانیفرا قابلیت
-
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
(20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
(17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
-
نویسنده : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور، مصطفی ؛ حدادی، معصومه ؛
(17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:تعهدهدیه دادنارزش هدیه دریافتیقصد جبران
-
نویسنده : محمد کاظمی، رضا ؛ صولتی، ابوالفضل ؛ کیانی، الهه ؛
(19 صفحه - از 141 تا 159 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیراهبرد بازاریابیتعهد صادراتی مدیرانمشوق های صادراتیویژگیهای عینی شرکت
-
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
(36 صفحه - از 155 تا 172، از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
نویسنده : صانعیان، زهرا السادات ؛ صنایعی، علی ؛
(18 صفحه - از 161 تا 178 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکتبلیغات توصیه ایاعتماد الکترونیک