بهار 1395 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تاثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه
نویسنده : شیوا، آیدا ؛ آقازاده، هاشم ؛ حیدری، علی ؛
(20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها: صنایع غذایی عملکرد بنگاه دوگانگی بازارگرایی دوگانگی نوآوری
-
شناسایی و اولویت بندی انتظارهای دانشجویی از خدمات بانکی
نویسنده : قرهچه، منیژه ؛ حسینی، سیدمحمود ؛ عربعامری، سمیه ؛
(18 صفحه - از 33 تا 50 )
-
شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی
نویسنده : شاهحسینی، محمدعلی ؛ رنجبر، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛
(17 صفحه - از 51 تا 67 )
کلیدواژه ها: قابلیتهای مدیریتی قابلیت های پویا قابلیتهای عملیاتی قابلت های سازمانی فرا قابلیت
-
عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
(20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی عوامل شخصیتی آدیداس نگرش مصرف کنندگان عوامل مربوط به برند قصد خرید کالاهای لوکس
-
اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
(17 صفحه - از 89 تا 105 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری بانکداری الکترونیکی ارزش درک شده تمایل به استفاده کیفیت خدمات اینترنتی کیفیت سایت
-
تفاوت بین زنان و مردان در جبران هدیه دریافتی
نویسنده : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور، مصطفی ؛ حدادی، معصومه ؛
(17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها: تعهد هدیه دادن ارزش هدیه دریافتی قصد جبران
-
اولویتبندی عوامل موثر برعملکرد صادراتی بنگاههای صادرکننده تجهیزات ورزشی
نویسنده : کاظمی، رضامحمد ؛ صولتی، ابوالفضل ؛ کیانی، الهه ؛
(19 صفحه - از 141 تا 159 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی راهبرد بازاریابی تعهد صادراتی مدیران مشوق های صادراتی ویژگیهای عینی شرکت
-
تاثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیهای
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
(36 صفحه - از 155 تا 172، از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان ارزش ویژه برند شهرت شرکت تبلیغات توصیهای شهروندی شرکتی
-
تاثیر ترکیب عوامل سنتی و برخط بر اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیک و تبلیغات توصیهای
نویسنده : صانعیان، زهرا السادات ؛ صنایعی، علی ؛
(18 صفحه - از 161 تا 178 )
کلیدواژه ها: تجارت الکترونیک بانکداری الکترونیک تبلیغات توصیه ای اعتماد الکترونیک