-
1.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:دیدگاه مبتنی بر منابعانسانیقابلیتهای بازاریابیسرمایه اطلاعاتیسرمایه ناملموسسرمایه دانشی
-
2.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 20 تا 35 )
کلیدواژه ها:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان