-
1.
رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ تاجی، مریم ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»بهار 1389 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 121 تا 138 )
کلیدواژه ها:فراشناختتلاشنگرانیعاطفهخودبازبینیسوال تشریحیسوال چند گزینه ای
-
2.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»پاييز 1382 - شماره 5 ISC (26 صفحه - از 29 تا 54 )
کلیدواژه ها:کتابکتابهای درسی دورة ابتدایی
-
3.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ تاجی، مریم ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»پاییز 1384 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 133 تا 148 )
کلیدواژه ها:دانش فراشناختیشایستگی ریاضیتوانایی شمارشتوجه بیناییدرک شنواییکودکان پیش از دبستانکودکان
-
4.
نویسنده : عریضی، حمید رضا ؛ عابدی، احمد ؛ تاجی، مریم ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»زمستان 1386 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 13 تا 28 )
کلیدواژه ها:معلمسرزندگیرفتارهای معلمانگیزش درونی دانشآموزاندانشآموزانانگیزش درونی
-
5.
نویسنده : عریضی، حمید رضا ؛ عابدی، احمد ؛ تاجی، مریم ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1389 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیسبک های یادگیری جکسوندوره راهنمایی تحصیلی
-
6.
نویسنده : طبائیان، سیده مرضیه ؛ حبیب، فرح ؛ عابدی، احمد ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1390 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:محیط آموزشیرنگنگرش دانش آموزانروان شناسی محیطکلاس های درس
-
7.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1383 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:روشهای تدریسناتوانی یادگیریآموزش ریاضیاتروش تدریس تکلیفروش تدریس فرآیند یا تواناییآموزش تکلیف- فرآیندآموزشدانشآموزانروش آموزشدانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیریناتوانی یادگیری ریاضی
-
8.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ شواخی، علی رضا ؛ عریضی سامانی، سید حمید رضا ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»تابستان 1384 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 109 تا 133 )
کلیدواژه ها:پژوهشاعتباراتفراتحلیلکاربست تحقیقاتمدیریت پژوهشآموزش پژوهشنظام اطلاعرسانیفرهنگ پژوهشروانشناختی پژوهشکاربست یافتههای پژوهشیآموزش و پرورشوزارت آموزش و پرورشاندازه اثر