-
1.
نویسنده : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحه - از 181 تا 203 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه
-
2.
نویسنده : زارع، حمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ موسوی، مسعود ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1391، دوره دهم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتراضارتباط دهان به دهانرفتار شاکیانه مشتریتوقف خریدرضایت از خدمات