-
1.
نویسنده : ميراحمدي باباحيدري، سيدمهدي ؛ طباطبايي نسب، سيدمحمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 26 (20 صفحه - از 183 تا 202 )
کلیدواژه ها:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابیمشتریرابطهبازاریابیاعتمادتعهدرضایتمدلرضایت مشتریخریدار
-
2.
نویسنده : میراحمدی باباحیدری، سیدمهدی ؛ طباطبائی نسب، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابی