تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31
-
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ ورامینی، معصومه ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهمحصول جدیدآگاهی مشتری
-
نویسنده : عبدالوند، محمدعلی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
(15 صفحه - از 17 تا 31 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
نویسنده : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
(12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
نویسنده : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
(17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
نویسنده : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حزباوی، سنا ؛
(15 صفحه - از 63 تا 77 )
کلیدواژه ها:مشغولیت غذایینوهراسی غذاییسبک زندگی غذاییرضایت مندی و وفاداریصفات شخصیتی غذایی
-
نویسنده : جعفرپور، محمود ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ دهقان چاچکامی، محدثه ؛
(13 صفحه - از 79 تا 91 )
کلیدواژه ها:عملکردمزیت رقابتیتمرکزتمایزرهبری هزینهقابلیت های بازاریابی
-
نویسنده : میراحمدی باباحیدری، سیدمهدی ؛ طباطبائی نسب، سیدمحمد ؛
(17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:بانکداریکیفیت رابطهاقدامات بازاریابی
-
نویسنده : منصوری، سارا ؛ نظری، کامران ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتیکپارچگیمنافع تجاری