-
1.
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریکیفیت خدمات درک شدهبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک