کلیدواژه کیفیت خدمات درک شده / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمودی، سحر ؛ خناری نژاد، مرضیه ؛ برزگر قرتکلائی، فائزه ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1403 - شماره 1 (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتماد مشتریارزش درک شدهکیفیت خدمات درک شده
-
2.
نویسنده مسئول : حاجی محمدعلی جهرمی، مقداد ؛ نویسنده : خوش قلب، آرمین ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 43 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 349 تا 372 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیکیفیت خدمات دانشگاهیکیفیت خدمات درک شده
-
3.
نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
4.
نویسنده : توکلی، احمد ؛ کفاش پور، آذر ؛ نیکو، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1396 - شماره 65 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 185 تا 207 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات درک شدهتصویر ذهنی شرکتهزینههای جابجایی
-
5.
نویسنده : ضیاء، بابک ؛ طوطیفر طهران پور، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 619 تا 635 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریتصویر شرکتاعتماد مشتریکیفیت خدمات درک شدهکسب وکار ورزشیمشتریانکسب و کارهای ورزشیصنعت ورزش
-
6.
نویسنده : فخری، احسان ؛ اشراقی سامانی، رویا ؛ پوراشرف، یاسان ؛
مجله:اخلاق پزشکی»بهار 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:اعتمادرضایت مندی بیمارکیفیت خدمات درک شدهمطب پزشکیپزشککیفیت خدمات ادراکشدهرضایتمندی بیمارانرضایت
-
7.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگریرضایت