تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار)
-
نویسنده : آذر، عادل ؛ نویسنده مسئول : خرّمی، امیر ؛
(31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:زنجیرهتامین داروزنجیرهتامین تابآورمدلسازی ساختاری-تفسیری (ISM)تحلیل میکمکدیمتل
-
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : رحیمی، حسین ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
(20 صفحه - از 33 تا 52 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران کرونااشتراک و کامنت گذاری
-
نویسنده مسئول : بهزادنیا، پویا ؛ نویسنده : صنوبر، ناصر ؛ حسینی، سید صمد ؛ فضل زاده، کیمیا ؛
(19 صفحه - از 53 تا 71 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیاعتبار برنددلبستگی عاطفی مشتری به برندارزش ویژه برندهای شبکههای اجتماعی
-
نویسنده : فیروزی اوجاق، افشین ؛ نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛
(21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کارنوآوری فناوریارتباط پیوند انسانیخط مشی سلامت
-
نویسنده مسئول : شهابی، علی ؛ نویسنده : رادفر، رضا ؛
(22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:تابآوریقابلیتهای پویاشبکههای همکاریویروس کروناراهبری شبکه
-
نویسنده مسئول : فلاح، محمدرضا ؛
(20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعینوآوری بازخلق ارزش مشترکظرفیتسازی چندگانهتوانمندسازی پایدار
-
نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
نویسنده مسئول : بیک زاده عباسی، فرزانه ؛
(18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچک و متوسطعملکرد بازاریابیموفقیت کسب و کارکووید 19
-
نویسنده مسئول : جعفری، دیبا ؛
(20 صفحه - از 173 تا 192 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچک و متوسطبیمه اعتباراعتبار تجاریبیماری کرونا