خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : جعفرپور، محمود ؛ نویسنده : حسنی مقدم، صادق ؛ یاراحمدی، محسن ؛
(19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیانتخابانتصابشرکت دولتیمدل سهشاخگیمدیران بازرگانی
-
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : حسین زاده، آرزو ؛ مهدی پور، سحر ؛
(18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:قصد خریدصنعت پوشاکرسانه اجتماعیویژگیهای افراد تاثیرگذار
-
نویسنده مسئول : اصغرنیا، مرتضی ؛ نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ فرهادی، روژین ؛
(30 صفحه - از 45 تا 74 )
کلیدواژه ها:حقوق رقابتتنظیمگریتسهیل رقابتمنع انحصارصنایع خدمات عمومی
-
نویسنده : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
(24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : دادبه، شیوا ؛
(19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرش
-
نویسنده : پیران، فاطمه ؛ بنی هاشمی، سید علی ؛ نویسنده مسئول : شهرکی، علیرضا ؛
(15 صفحه - از 119 تا 133 )
کلیدواژه ها:سازمان چابکبانک ملی ایرانهوش تجاری
-
نویسنده : علیلو، رقیه ؛ پیله وری، نازنین ؛ نویسنده مسئول : نجفبیگی، رضا ؛
(18 صفحه - از 135 تا 152 )
کلیدواژه ها:شرکتهای دولتیخصوصیسازیتحلیل تمعوامل موثر بر موفقیت