-
1.
نویسنده : نادری خورشیدی، علی رضا ؛ سلگی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 209 تا 229 )
کلیدواژه ها:تئوری نهادیساختار صنعتمسئولیت پذیری اجتماعیقابلیت های سازمانیدیدگاه وابستگی به منابعصنعتصنعتسازمانسازمان
-
2.
نویسنده : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (22 صفحه - از 119 تا 140 )
-
3.
نویسنده : هاشمی، شهناز ؛ سلگی، محمد ؛
مجله:مدیریت رسانه»اردیبهشت 1397 - شماره 41 (18 صفحه - از 47 تا 64 )
کلیدواژه ها:سازمانروابط عمومینقش روابط عمومیجایگاه روابط عمومی
-
4.
نویسنده : سلگی، محمد ؛
مجله:مدیریت رسانه»آذر 1399 - شماره 52 (22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیفیلترشبکه های اجتماعیتلگرام
-
5.
نویسنده مسئول : زارعی، مصطفی ؛ نویسنده : احمدی، محسن ؛ سلگی، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»تابستان 1400 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 126 تا 147 )
کلیدواژه ها:بهرهوریپژوهش آمیختهسرمایۀ انسانینهادهای انقلابیکارکنانمدلبهره و ری سرمایۀسازمانبهره و ریمؤلفۀ
-
6.
نویسنده : سلگی، محمد ؛ قاسمینژاد، یاسر ؛
مجله:مدیریت دانش سازمانی»بهار 1398 - شماره 4 ISC (26 صفحه - از 103 تا 128 )
کلیدواژه ها:زنجیره عرضهفرایند مدیریت دانشاشتراک دانشمحدودیتهای اشتراک دانش