-
1.
نویسنده : مهدیان، محمد جعفر ؛ شیر محمدی، هوشنگ ؛ جواهری زاده، ناصر ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1394 - شماره 23 (19 صفحه - از 169 تا 187 )
کلیدواژه ها:بالندگی سازمانینفوذ آرمانیرهبری تحول گراانگیزش الهام بخشترغیب ذهنیملاحظات فردیسبک رهبری تحول گراکارکنان
-
2.
نویسنده : جواهری زاده، ناصر ؛ چرمیان، احمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1388 - شماره 43 ISC (25 صفحه - از 153 تا 177 )
-
3.
نویسنده مسئول : جواهری زاده، ناصر ؛ نویسنده : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت
-
4.
نویسنده : جواهری زاده، ناصر ؛ بازوند، فرهاد ؛ نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1390 - شماره 6 (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردرضایت شغلیبازخور 360 درجه
-
5.
نویسنده : جواهری زاده، ناصر ؛ جزینی، علی رضا ؛ سرداری، محمد امیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1387، سال سوم - شماره 3 ISC (19 صفحه - از 282 تا 300 )
کلیدواژه ها:فوریتهای پلیسی Police emergenciesپلیس110 Police 110پیشبینی Predictionمدیریت انتظامی Police managementپیشگیری Preventionپیگیری Prosecutionپلیسیمدیریتفوریتناجاسیستم