-
1.
نویسنده : صحفی، محمد ؛ قره داغی، ایرج ؛
مجله:رسانه»پاییز 1393 - شماره 96 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 55 تا 78 )
کلیدواژه ها:فرهنگتبلیغات تجاریبرنامه پنجم توسعهاصول و سیاستهای فرهنگیبرندهای برترکالاها و محصولات فرهنگی
-
2.
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
مجله:رسانه»بهار 1402 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:فضای رسانهای ایرانمحصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگیتبلیغاترسانهایاطلاعاتمدل