بهار 1402 - شماره 130 رتبه ب (وزارت علوم)
-
روندها و بایستههای سیاست رسانهای جمهوری اسلامی ایران در حوزۀ فضای مجازی
نویسنده : قلی زاده، محمد علی ؛ راد، فیروز ؛ محمدزاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : خانیکی، هادی ؛
(18 صفحه - از 5 تا 22 )
کلیدواژه ها: جمهوری اسلامی ایران سیاستگذاری فضای مجازی سیاستهای رسانهای سیاسی رسانهای اطلاعات شورای عالی انقلاب فرهنگی دولتها جامعة
-
بررسی روانشناختی عضویت در شبکه های اجتماعی بر خودشیفتگی، خودباوری و نیازبه همبستگی کاربران
نویسنده : امامی رودسری، حسین ؛ سلطانی فر، محمد ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : عقیلی، سید وحید ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: خودباوری شبکه اجتماعی خودشیفتگی ارتباطات میان فردی نیاز به همبستگی کاربران عضویت شبکههای اجتماعی
-
بررسی تطبیقی ترمینولوژی خبری روزنامه های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396
نویسنده : طاری، محمدحسن ؛ مظفری، افسانه ؛ شیری، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
(23 صفحه - از 43 تا 65 )
کلیدواژه ها: گفتمان انتخابات جریان سازی خبری تاکتیک خبری ترمینولوژی (واژه شناسی) خبری مفهوم سازی در خبر اطلاعات ارتباطات سیاسی رسانهها رسالت
-
بازنمایی ترور شهید قاسم سلیمانی در توییتر و اینستاگرام شبکۀ ایران اینترنشنال
نویسنده : گویا، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری، مهدی ؛
(30 صفحه - از 67 تا 96 )
کلیدواژه ها: انقلاب اسلامی شبکههای اجتماعی مقاومت اسلامی ایران اینترنشنال شهید سلیمانی ترور سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی
-
اعتباریابی پرسشنامه صلاحیتهای حرفهای معلمان درس تفکر و سواد رسانهای (مورد مطالعه: معلمان شهرستان بیرجند)
نویسنده مسئول : کاوسی، داود ؛ نویسنده : رستمی نژاد، محمد علی ؛ اکبری بورنگ، محمد ؛
(21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها: سواد رسانهای صلاحیت حرفهای آموزش تفکر مهارت رسانهای سواد رسانهای معلمان صلاحیت پرسشنامه
-
سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانهای ایران و تبیین مدل مناسب تبلیغاتی
نویسنده : قره داغی، ایرج ؛ قیومی، عباسعلی ؛ صالحی امیری، سیدرضا ؛ نویسنده مسئول : رضایی، علی اکبر ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: تبلیغات فضای رسانهای ایران محصولات فرهنگی. مدل تبلیغاتی محصولات فرهنگی رسانهای اطلاعات مدل
-
جایگاه، رسالت و مسئولیت اجتماعی صدای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دستاندرکاران
نویسنده مسئول : مانی فر، محمدرضا ؛ نویسنده : هوسپیان، موشق ؛
(24 صفحه - از 143 تا 166 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی صدای جمهوری اسلامی ایران ارتباط سهطرفة حکومت ـ رسانهها ـ ملت شیوة برنامهسازی برنامهسازی حکومت ذهنیت انعکاس سازمان شنوندگان جامعه
-
بررسی رابطۀ استفاده از رسانهها با هویت اجتماعی و سبک زندگی زنان ( مورد مطالعه: کارمندان زن شهرستان جیرفت)
نویسنده مسئول : صنعت خواه، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها: دینداری هویت اجتماعی سبک زندگی مصرف رسانه ای هویت زنان ماهوارهها برازش
-
نقش تعصبهای فردی در رفتار خرید آنلاین با توجه به میانجیگری قومگرایی مصرف کنندگان (مورد مطالعه: برندهای داخلی پوشاک در اینستاگرام)
نویسنده : محمدیان، جواد ؛ رمضانی، یوسف ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
(23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام تعصبات فردی رفتار خریدبرخط قومگرایی (تعصبهای قومی) برندهای داخلی پوشاک اطلاعات پوشاک مصرفکنندگان محصولات
-
رتبه بندی عوامل موثر بر آیندۀ خبرگزاری صداوسیما در افق پنج ساله
نویسنده : یاسین، محمدرضا ؛ جهانشاهی، امید ؛ شاکری نژاد، محسن ؛ نویسنده مسئول : حسینی دانا، حمیدرضا ؛
(24 صفحه - از 213 تا 236 )
کلیدواژه ها: آیندهپژوهی نیروهای پیشران خبرگزاری صداوسیما عدم قطعیتهای کلیدی آینده سیاسی فناوری شناسایی عوامل سناریو اجتماعی