-
1.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ فیروزیان، محمود ؛ موسویان، اکرم سادات ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (26 صفحه - از 19 تا 44 )
-
2.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ عابدینی، راضیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی- همخوانی برندکیفیت ادراک شده از برندآمیخته رسانهمشتریان اولینبارمشتریان تکراری
-
3.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ مظفری، افسانه ؛ رشیدی، احتشام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 16 (22 صفحه - از 17 تا 38 )
-
4.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ اخلاصی، امیر ؛ طلوعی، پدرام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (16 صفحه - از 1 تا 16 )
-
5.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ دهقان نیری، محمود ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1389، سال پنجم - شماره 9 (20 صفحه - از 1 تا 20 )