کلیدواژه آمیخته رسانه / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ نویسنده : حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جوادی پور، احمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 762 تا 781 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبیمهآمیخته رسانهکمپین تبلیغاتیرسانهمخاطبپیامتلویزیون
-
2.
نویسنده : باقر اطونی، اشین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندآمیخته رسانهآگاهی برند
-
3.
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ عابدینی، راضیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (28 صفحه - از 47 تا 74 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی- همخوانی برندکیفیت ادراک شده از برندآمیخته رسانهمشتریان اولینبارمشتریان تکراری