-
1.
نویسنده : نبی زاده نودهی، رویا ؛ استکی، مهناز ؛ فرخی، نورعلی ؛ نویسنده مسئول : برجعلی، احمد ؛
مجله:علوم روانشناختی»زمستان (بهمن) ، سال ۱۳۹۷ - شماره 71 رتبه د (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 775 تا 782 )
کلیدواژه ها:درک مطلبخواندنآموزش دو نیم کرهنارساخوانی نوع دیدارینارساخوانی نوع شنیداری
-
2.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
نویسنده : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن