پاییز 1396 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم)
-
نویسنده : قاسمی، مسعود ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ سرابی، صدیقه ؛
(29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:پیش از دبستانآموزش حس عددکودکان در خطرمشکلات ریاضی
-
نویسنده : حسینخانزاده، عباسعلی ؛
(22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:پرخاشگریدانشآموزانتوانایی خودنظم بخشی
-
نویسنده : شیشه فر، سپیده ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ پزشک، شهلا ؛
(25 صفحه - از 53 تا 77 )
کلیدواژه ها:شادکامیواقعیت درمانیمسئولیت پذیریکودکان درخودمانده
-
نویسنده : خسروتاش، پریسا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
(36 صفحه - از 78 تا 113 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجراییدانش آموزاناختلال ریاضیآموزش اجتماعی- هیجانیعملکرد توجه مداوم
-
نویسنده : فلاح چای، سیدرضا ؛ موذن جامی، عارفه ؛ فلاحی، مریم ؛
(19 صفحه - از 115 تا 133 )
کلیدواژه ها:والدینسازگاری زناشوییاختلال اوتیسماسترس والدینیراهبردهای مقابله مذهبی
-
نویسنده : هاشمی ملکشاه، شهناز ؛
(25 صفحه - از 135 تا 159 )
کلیدواژه ها:شیوههای فرزندپروریآموزش والدین آدلریاختلال نارسایی توجه بیشفعالی
-
نویسنده : کاوه قهفرخی، منیژه ؛ تابع بردبار، فریبا ؛
(23 صفحه - از 161 تا 183 )
کلیدواژه ها:اضطرابطرح واره های ناسازگار اولیهرفتار خوردن آشفته
-
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
نویسنده : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
(24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن