کلیدواژه پاسخ به مداخله / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عظیمی، کامیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 173 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 35 تا 55 )
کلیدواژه ها:مداخلهریاضیاتدبستانمشکلات یادگیری ریاضیپاسخ به مداخلهدر معرض خطر
-
2.
نویسنده مسئول : امین ابادی، دکتر زهرا ؛ نویسنده : علیزاده، دکتر حمید ؛ احمدی قوچان عتیق، سهیلا ؛
مجله:کودکان استثنایی»تابستان 1400 - شماره 80 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 123 تا 134 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیریاختلال ریاضیپاسخ - به - مداخله
-
3.
نویسنده : عابدی، احمد ؛ فرامرزی، سالار ؛ صفری، سهیلا ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 59 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 425 تا 454 )
کلیدواژه ها:پاسخ به مداخلهروش پژوهش ترکیبیمشکلات ویژه ریاضی
-
4.
نویسنده : فتحی، داود ؛ فرامرزی، سالار ؛ افتخار صعادی، زهرا ؛ نادری، فرح ؛ زرگر، یدالله ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1397، دوره نهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی تحصیلیدانشآموزان نارساخوانعملکرد خواندنپاسخ به مداخله
-
5.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ غفوریان، محسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1397 - شماره 152 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 57 تا 66 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیری ویژهپاسخ به مداخلهرویکردهای شناسایی
-
6.
نویسنده : صبور ابراهیمی، سید محمد ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»فروردین و اردیبهشت 1397 - شماره 150 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 9 تا 16 )
کلیدواژه ها:پاسخ به مداخلهفراگیرسازیمشکلات یادگیری و رفتاری
-
7.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
نویسنده : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن
-
8.
نویسنده : عاشوری، محمد ؛ جلیل آبکنار، سیده سمیه ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 140 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 37 تا 46 )
کلیدواژه ها:اختلال یادگیری ویژهناتوانی یادگیریپاسخ به مداخله
-
9.
نویسنده : امین آبادی، زهرا ؛ علیزاده، حمید ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغرا ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1395 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:اثربخشیاملاتدوین برنامهپاسخ-به-مداخلهاختلال املا نویسی
-
10.
نویسنده : حسین خانزاده، عباس علی ؛ سیدنوری، سیده زهرا ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»آذر و دی 1394 - شماره 136 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 30 تا 39 )
کلیدواژه ها:ناتوانی یادگیریتواناییپاسخ به مداخلهناهماهنگی پیشرفت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- د (1 مقاله)