-
1.
نویسنده : Bakhtiari، Somayeh ؛ SAADAT، MAHBOOBEH ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2015, Volume 18 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (39 صفحه - از 1 تا 39 )
کلیدواژه ها:IdeologyImage AnalysisGender representationKress and van Leeuwen’s (2006) social semioticsInterchange (Third Edition) seriesInterchangeEFLELTLeeuwenShirazIran
-
2.
نویسنده : Karimi Alavijeh، Khadijeh ؛ Marandi، S. Susan ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (28 صفحه - از 119 تا 146 )
کلیدواژه ها:IranCritical Discourse AnalysisHidden CurriculumVan Leeuwen’s Social Actor NetworkEnglishcentralEnglish Language Teaching (ELT)IranianEnglishSocial Actor NetworkVan LeeuwenUS
-
3.
نویسنده : Ahour، Touran ؛ Zaferan، Pardisi ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 78 تا 98 )
کلیدواژه ها:Gender representationcritical visual analysisELT materialsmultimodal perspectiveELTKress Van LeeuwenVan LeeuwenTop NotchEFL
-
4.
نویسنده : Marzieh Souzandehfar ؛ Mahboobeh Saadat ؛ Rahman Sahragard ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2014, Volume 17 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (30 صفحه - از 115 تا 144 )
کلیدواژه ها:multimodalityMultiliteracySocial semioticsCritical literacyMeaning makingEFLIranShiraz
-
5.
نویسنده : Tahririan، Mohammad Hassan ؛ Sadri، Elham ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2013، Volume 16 - Number 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:imagesEFL course booksRepresentationalinteractiveand compositional mode of meaning makingEFLIranIranianKress Van LeeuwenCourse Book
-
6.
نویسنده : Babaii، Esmat ؛ Atai، Mahmood Reza ؛ Kafshgarsouteh، Masoumeh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2016, Volume 35 - Number 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (40 صفحه - از 1 تا 40 )
کلیدواژه ها:Social Actorsvisual and verbal modescompositional metafunctionsracestereotypingVan LeeuwenImageEnglish
-
7.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Heidari، Najmeh ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2012, Volume 1 - Number 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (36 صفحه - از 123 تا 158 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisgenderEvaluationtextbooksSocial ActorsSummitELTCDAEFLIranHallidayLeeuwenTop NotchExample