-
1.
نویسنده : طباخیان، لیلی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ پویا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 353 تا 374 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارسبک تصمیمگیری خریدنگرش نسبت به ترویجنگرش نسبت به توزیعنگرش نسبت به عوامل آمیخته بازاریابینگرش نسبت به قیمتنگرش نسبت به محصولپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان پوشاککیفیتحساسمشتریان
-
2.
نویسنده مسئول : محمدزاده خلیل ابادی، عاطفه ؛ نویسنده : شعرباف عیدگاهی، احمد ؛ اسمان دره، یاسر ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 120 تا 137 )
کلیدواژه ها:گردشگریتحلیل عاملیتحلیل خوشهایبخشبندی بازارمزایای مورد انتظار
-
3.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ سیف، یاسر ؛ شجاعی، یاسر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 855 تا 870 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازاربازاریابی مستقیمخوشهبندی فازیخدمات تلفن همراهمعیارهای کاراییاطلاعاتمشتریانبازارسرویس