تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسماعیل زاده، علی ؛ امرایی، حافظ ؛ قلیپور، سارا ؛ مقدم، آرش ؛
(20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:لذت خریدوبسایتجو فروشگاه اینترنتیرفتار عجولانهطراحی چیدماناطلاعاتطراحیفروشگاههای اینترنتیرفتار خرید آنیمشتریان
-
نویسنده : امینی، علیرضا ؛ مزروعی، اسماعیل ؛ آقاجری، معصومه ؛
(26 صفحه - از 233 تا 258 )
کلیدواژه ها:نوآوریبازارگراییتمایل به کارآفرینیتوانمندسازی روانشناختی کارکنانشرکت بهرهبرداری نفت و گازکارکنانبازارسازمانتوانمندسازی کارکنان
-
نویسنده : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ خانلری، امیر ؛ غریبی، محی الدین ؛
(12 صفحه - از 259 تا 270 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیمردمنگاریتجربه مشتریروش تحقیق شبکهنگاریمشتریمشتریانبانک
-
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
(24 صفحه - از 271 تا 294 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی
-
نویسنده : رضائی کلیدبری، حمیدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛ علوی فومنی، سیده فاطمه ؛
(20 صفحه - از 317 تا 336 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانشخصیت برندتجانسبرند ایرانیبرند چینیشخصیتبرنـدشخصـیتایرانیوفاداری مشتریمصرفکنندگان
-
نویسنده : رضوانی، مهران ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کیایی، کیاندخت ؛
(16 صفحه - از 337 تا 352 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیروش معادلات ساختاریارزش ویژه برند مشتریمحوربازار تلفن همراهبازاریابی دهان به دهان الکترونیکبازارمدلبرنـدارزش ویژة
-
نویسنده : طباخیان، لیلی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ پویا، علیرضا ؛
(22 صفحه - از 353 تا 374 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارسبک تصمیمگیری خریدنگرش نسبت به ترویجنگرش نسبت به توزیعنگرش نسبت به عوامل آمیخته بازاریابینگرش نسبت به قیمتنگرش نسبت به محصولپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان پوشاککیفیتحساسمشتریان
-
نویسنده : علیقلی، منصوره ؛ فاطمی، سید مجتبی ؛
(20 صفحه - از 375 تا 394 )
کلیدواژه ها:شهرک صنعتیهوش رقابتیآگاهی از وضعیت رقباآگاهی تجاریآگاهی راهبردی و اجتماعیآگاهی فناوری و تکنیکیاستراتژیهای بازاریابیاطلاعاتبازاریابیشهرک صنعتی اردبیل
-
نویسنده : نقدی، اعتبار ؛ بابایی سیاهکلرودی، سیروس ؛ علیپور، وحیده ؛ مطلایی، فرهاد ؛
(20 صفحه - از 395 تا 414 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیکارآفرینی سازمانیدانشگاه تهرانمدل هافستدکارکنانابعاد کارآفرینی سازمانیهافستدنوآوریفردگراییپژوهش
-
نویسنده : یاسینی، علی ؛ عباسی نیکو، محمد ؛ تابان، محمد ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛
(24 صفحه - از 415 تا 438 )
کلیدواژه ها:بازاریابینظریه دادهبنیادبازاریابی آموزشعالیموسسههای آموزشعالیآموزش عالیدانشجویانمدیرانپژوهش